»Projekt je v nenehnem nastajanju in mi smo avtoričini pomočniki, pa tudi tisti, ki se sprašujemo, ali sploh lahko stopimo v delo. Ga bomo uničili? A prav to avtorica od nas pričakuje – da se zlijemo z materialom, da interveniramo vanj s svojim lastnim zapisom in skupaj s Časom ustvarimo novo, staro, začetek pa ostaja kot zapis trenutka, spočetja na cianotipijah na galerijskih stenah.«
»Se mi pa zdi neprimerno, da so nekateri sodili slike, ne da bi jih videli v živo.«
»Pri ustvarjanju svojih arhivov sami določajo ključe, s pomočjo katerih se odločajo, kaj ohraniti, kaj zavreči, zbrani material pa subjektivno interpretirajo, urejajo in prevajajo v dela.«
»Analogna fotografija mi omogoča, da sem v stiku s samim umetniškim delom, s samim materialom.«
»Najraje je ustvarjal v različnih materialih, najraje v marmorju.«
»Se mi pa zanimivo zdi to, da so se tako hitro odzvali, ker ko daš neko vlogo, kot smo dali za fresko, čakaš pol leta, v tem primeru pa očitno vidim, da se tako škofija kot tudi država ali pa ljudje malo zganejo, če malo bolj ostro napišeš.«
»Umetnik se po kustosinjinem mnenju 'ni zadovoljil z izpovedjo, ki bi bila zanimiva zgolj zaradi forme same, njenih ekspresivnih ali monumentalnih razsežnosti, temveč se je z veliko senzibilnostjo prepustil iskanju obdelave materiala in distinktivnemu razpoznavanju, dojemanju in čutenju umetniškega, vitalnega, sporočilnega, ujetega v lepoto in izraznost materiala pa tudi prostora, površine in svetlobe, predvsem pa svojega notranjega nagovora'.«
»Onesnaženost, smeti v morju in plastika, nepravilno odvržena v oceane, postajajo geološki material, ohranjen v geoloških zapisih Zemlje.«
»Teja Miholič beleženje svojega vsakdana prepušča naključju – v obdobju od septembra 2018 do aprila 2020 je v svoj 'arhiv diptihov' vnašala krajše osebne zapiske vsakič, ko je na ulici naletela na zapuščen stol.«
»lahko rečemo, da je Milenko kipar mnogoterih materialov in veščin, ki izhaja iz realizma oz. stilizacije prek ekspresije do skoraj abstrakcije, kjer lahko sledimo ustvarjalnemu loku elementov od pradavnine do modernizma in postmodernizma, s kombinacijo različnih materialov, veliko je gline kot prvobitnega materiala, kar ga je potegnilo tudi v mitološki svet – Ojdip, mitološki ptič, dvoglava ovca«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju